Condiții generale
Magazinul online https://www.sockspoint.ro si https://www.shoseta.ro denumit în continuare site, este deținut și operat de către SC SOCKSPOINT S.R.L. (RO4143355, J08/1182/2021), denumită în continuare vânzător.
Bunuri – orice produs sau articol, inclusiv documentele menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.
Client – persoană care are sau obține acces la Conținutul Site-ului, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Vânzător sau în baza unui acord de utilizare existent între Vânzător și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui Cont.
Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului, intenția sa de a achiziționa Bunuri de pe Site.
Utilizarea acestui site implică acceptarea termenilor și a condițiilor de utilizare prezentate mai jos, care reprezintă înțelegerea (contractul) dintre părți.
În calitate de autor/proprietar/administrator vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza conținutul acestei pagini, precum și politica de confidențialitate fără o notificare prealabilă. Orice schimbare survenita după plasarea și confirmarea comenzii, nu vor afecta comanda, doar dacă legea solicită acest lucru.
Securitatea datelor personale
În vederea utilizării serviciului, ești de acord sa furnizezi informații adevărate, corecte, actuale și complete despre tine.
Conform Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, informațiile furnizate de tine vor fi folosite de vânzător exclusiv în scopul declarat al site-ului. Astfel, datele din formularul de comandă vor fi folosite numai pentru a-ți trimite confirmarea comenzilor, promoțiile, buletinele informative periodice (doar în măsura în care ești de acord să primești acest gen de informații) facturare și pentru livrarea comenzilor.
Nu ești obligat să furnizezi datele personale, însă refuzul va face imposibilă prelucrarea comenzii și derularea livrării produselor. Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării exclusiv de către vânzător.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiezi de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a te adresa justiției. De asemenea, ai dreptul să te opui prelucrării datelor personale și să soliciți ștergerea datelor din baza noastră de date. Pentru exercitarea acestor drepturi, te poți adresa către vânzător printr-un email trimis la office@shoseta.ro. Vânzătorul se obligă să nu facă publice sau să nu vândă bazele de date conținând informații referitoare la datele personale ale clienților săi fără solicitarea acordului lor în prealabil.
Vânzătorul nu trimite mesaje nesolicitate clienților săi. Orice mesaj periodic trimis conține datele noastre de identificare, precum și o procedură validă de renunțare la subscriere.
Metodele de plată acceptate
Plata în ramburs la livrare
Plata cu cardul prin procesator online.
Prețurile
Toate prețurile aferente Bunurilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei românești (RON) și includ taxele aferente potrivit legii.
Prețurile pot fi modificate fără niciun fel de notificare.
În cazul plăților online, Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
Modificările de prețuri nu vor afecta comenzile în curs de procesare și livrare.
Prețul produsului nu include taxa de transport, doar dacă se menționează clar acest lucru.
Taxele de transport sunt comunicate cumpărătorului înainte de finalizarea comenzii și vor fi menționate separat pe factura fiscală.
Factura fiscală se va emite conform legislației românești în vigoare și va însoți produsele comandate la adresa de livrare.
Garanția
După ce comanzi produsele, probează o pereche de șosete. Dacă nu îți plac sau dacă nu îți vin bine ai 30 de zile să returnezi gratuit produsele către noi și îți primești banii înapoi.
Dacă vrei să returnezi produsele, în termen de 30 de zile de la primirea lor e nevoie să trimiți un email la adresa la office@shoseta.ro, cu urmatoarele date:
– numărul comenzii
– motivul returului, pentru a îmbunătăți produsele
– numele complet, numărul de telefon, adresa completă, data și ora la care ești disponibil, pentru ridicarea pachetului
– cont IBAN și numele titularului pentru rambursarea banilor
Pentru rambursarea sumei plătite, este nevoie să ne trimiți pachetul cu toate șosetele, inclusiv șosetele pe care le-ai folosit, iar din toată componența comenzii să fie maxim 1 pereche de șosete folosite.
Comanda și livrarea produselor
Orice comandă va fi livrată în limita stocului disponibil, cu condiția ca aceasta să fi fost confirmată de către vânzător printr-o notificare scrisă (email). Termenul de procesare a comenzii este de 1-5 zile lucrătoare. Termenul de livrare al produselor este intre 1 și 3 zile lucrătoare din momentul finalizării procesării comenzii (predării către curier). În zilele nelucrătoare și sărbătorile legale nu se fac procesări sau livrări de comenzi.
Comenzile plasate în zilele lucrătoare înainte de ora 14:00, vom le procesăm în aceeași zi, iar cele plasate după această oră, vor fi procesate în ziua lucrătoare următoare și vor fi livrate conform termenului de livrare specificat. În perioade aglomerate de promoții, procesarea comenzilor poate dura pană la 5 zile lucrătoare.
Conform legilor în vigoare, comanda plasată pe acest site se consideră un contract între cumpărător și vânzător, fiecare parte trebuind să își îndeplinească atribuțiile. Aceasta înseamnă că vânzătorul se obligă să livreze produsele și serviciile comandate, iar cumpărătorul se obligă să plătească contravaloarea comenzii.
Livrarea produselor Sockspoint este asigurată de către o firmă de curierat cu care s-a încheiat în prealabil un contract de livrare.
Cumpărătorului nu îi este permisă deschiderea coletului doar după ce s-au semnat actele de primire și achitării contravalorii acestuia.
Dacă coletul este puternic deteriorat la primire, recomandăm cumpărătorului să refuze coletul și să contacteze vânzătorul. Reclamațiile ulterioare referitoare la acest aspect vor fi nule.
Pentru termene de expediere sau de livrare ce nu pot fi respectate, vânzătorul va anunța cumpărătorul pentru a-i comunica termenul estimat pentru finalizarea livrării. În cazul în care noul termen de livrare nu va fi acceptat de către cumpărător, comanda va fi anulată.
Datorită informațiilor furnizate greșit sau incomplet de către cumpărător, vânzătorul nu garantează respectarea termenelor de livrare. În anumite cazuri comanda poate fi anulată de către vânzător.
Vânzătorul are dreptul de a refuza comenzile suspecte (număr foarte mare de produse comandate sau repetarea unor comenzi returnate).
Dacă informațiile de livrare sunt incorecte sau incomplete, nu putem garanta respectarea termenului de livrare. Dacă în 24 de ore nu reușești sa corectezi informațiile vom putea anula comanda.
Taxa de transport și manipulare
– gratuit pentru livrare în România pentru valori de peste 100 RON
– 19 RON pentru livrare în România
– 65 RON pentru livrare internațională indiferent de valoare
Returul
Cumpărătorul va putea returna produsele fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta niciun fel de penalități în decurs de 30 de zile calendaristice de la primirea produsului. Taxele de retur sunt suportate de către cumpărător.
În cazul în care produsul primit este diferit față de cel comandat sau cu alte specificații (mărime sau model diferit), taxele de transport vor fi suportate de vânzător.
Renunțarea la cumpărarea unui produs sau înlocuirea acestuia se va face în cel mult 30 de zile calendaristice de la primirea produsului și în următoarele condiții:
– produsele sa nu fi fost purtate, spălate și sa nu prezinte orice fel de urme de uzura;
– produsul trebuie trimis în ambalajul original, împreună cu eticheta intactă, în starea în care au fost expediate de către vânzător (ex: eticheta sa nu fie ruptă sau înlăturată).
Cum se returnează un produs?
Trimite un email la office@shoseta.ro și spune-ne că vrei să returnezi produsele cumpărate. Vei primi un răspuns în maxim 3 zile lucrătoare.
Poți returna produsele achiziționate de pe site fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea produselor, conform prevederilor OG 130/2000 privind protecția consumatorilor.
În cazul în care ai primit un produs diferit față de cel comandat sau este defect, taxele de transport vor fi suportate de către vânzător.
Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu factura atașată, să nu prezinte urme de uzură fizică sau deteriorare. Ne rezervăm dreptul de a accepta sau de a refuza returul numai după ce produsele au fost verificate și corespund condițiilor de retur. În cazul în care returul se soluționează cu restituirea contravalorii produselor, rambursarea se va face prin virament bancar în contul indicat de tine în emailul de retur, în cel mult 30 de zile de la primirea produselor înapoi. Altfel, în cazul în care se optează pentru un alt produs, se urmează termenii de livrare standard, adică maxim 3 zile lucrătoare.
Taxele de retur sunt suportate de către cumpărător.
Produse care NU pot fi returnate:
– Produsele aflate la promoții, care beneficiază de discount-uri; aceste produse pot fi schimbate doar cu alte produse care se află pe stoc sau cu un cupon valoric în valoare egală cu produsele inițial comandate.
– Cardurile cadou nu sunt returnabile;
– Produsele cumpărate cu ajutorul unui gift card pot fi schimbate doar cu alte produse care se află pe stoc sau cu un cupon de valoric în valoare egală cu produsele inițial comandate.
Forța majoră
SC SOCKSPOINT S.R.L. sau clienții săi nu sunt responsabili pentru neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător – total sau parțial – a obligațiilor ce decurg în urma prezentului contract, dacă acestea au fost cauzate de forța majoră, așa cum este definită de lege. Dacă forța majoră are o durată mai lungă de 15 zile de la data sesizării, părțile au dreptul de a renunța la contract, fără a pretinde daune celeilalte părți.
Limitări
Ca urmare a legislației în vigoare, site-ul și administratorul său nu are nicio responsabilitate în ceea ce privește:
– Întârzierile la livrare datorate curierului.
– Deteriorările, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului până la destinatar, care cad în sarcina curierului.
– Informațiile eronate furnizate de cumpărător.
– Neplăcerile create de întreruperea accesului în magazin datorate furnizorului de servicii internet (ISP).
– Conținutul sau natura altor site-uri prin link-urile cărora un client ajunge în magazin.
Ne rezervăm dreptul de a refuza o comandă în orice moment al procedurii de comandă din mai multe motive, printre care: produsul comandat nu se mai află pe stoc, identificarea unei erori în informațiile despre produs, inclusiv prețul sau o ofertă promoțională.
Imaginile produselor afișate pe site au caracter informativ și sunt realizate în condiții de studio foto. Imaginile pot conține accesorii neincluse în pachetul de produs. Există posibilitatea unor situații în care setările monitoarelor modifică culorile afișate și apar diferențe față de produsul din realitate.
Dispoziții finale
SC SOCKSPOINT S.R.L. poate modifica oricare dintre prevederile de mai sus dar și ale altor conținuturi aflate în proprietate sau administrare, fără notificarea în prealabil a cumpărătorului.
Clientul SC SOCKSPOINT S.R.L. acceptă termenii și condițiile prezentului document odată cu plasarea unei comenzi. Orice litigiu între vânzător și cumpărător se va soluționa pe cale amiabilă, prin intermediul instanțelor judecătorești competente românești sau prin intermediul unor mediatori. În acest sens Uniunea Europeană a pus la dispoziție o platformă online de soluționare a litigiilor.
Prezentul Contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Clienți / Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.
În cazul în care observi orice neregulă vizavi de drepturile de autor, produsele recepționate sunt contrafăcute sau încalcă drepturi la marcă, te rugăm să ne comunici acest lucru urgent trimițând un email pe adresa: office@shoseta.ro. Îți vom răspunde sesizării în maxim 2 zile lucrătoare.
Contactaţi-ne
Dacă aveți întrebări despre această politică privind cookie-urile, ne puteți contacta:
• Vizitând această pagină de pe site-ul nostru web: www.shoseta.ro
• Trimițându-ne un e-mail: office@shoseta.